fredag 24 augusti 2012

Fredag

Ännu en arbetsvecka är över, till min stora glädje! Jag älskar mitt jobb, det är inte det. Är bara helt slutkörd denna vecka... Mina hormoner är i extrem obalans, jag vet inte varför. Har bölat som ett barn flera gånger idag, minns inte ens när det hände sist?! Det har varit lite för mycket nu ett tag... Mollie kräktes en gång i tisdags morse så hela veckan har hon spenderat hemma och med tanke på att Jimi inte kan göra så speciellt mycket är hon liiiite uppe i varv när jag kommer hem... Det blev ingen mer spya och ungen var lika pigg som vanligt så magsjukan lär det knappast ha varit men det säkra lär ju tas före det osäkra när det handlar om sånt! Nu är det iaf fredag och Mollie sover och Jimi försöker laga till nåt gott (lite sent) ute i köket... Jag har blivit förpassad till soffan resten av kvällen, underbara karl, han tar hand om mig i alla lägen!!! Trots att mitt humör tryter just nu. Han försöker underlätta så gott han kan :) Imorgon har vi en dejt i Örebro inplanerad, bara han och jag, OM jag orkar!!! Bio + middag och dessförinnan lite shopping! Lägger upp lite bilder från i somras (de jag äntligen lyckats föra över till datorn iaf)...

Mollie och kusin Charlie

Lilla Nemo

Kusin Elvira, farbror Dick och Mollie när vi hälsade på i Ekshärad

Testar Virans sparkcykel

Mina fina i Gäddsjön

Fika i Nora

Noraglass

Jag och Jimi i Stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar