lördag 18 augusti 2012

Födelsedag!

Hipp hipp hurra för mig ;) Haha!
Jag har verkligen varit urusel på att skriva här men det har varit så mycket annat...

Semestern är över sedan 2 veckor, tänk att 4,5 vecka kan gå så fort?! Det blev inte riktigt som jag tänkt, jag hade planer på att träffa vänner som man inte hinner med att träffa när man jobbar men eftersom Jimi skadade sig fick jag fullt upp med annat! Sorry! Min tid räckte inte riktigt till mer än till spontana dejter med ett fåtal :( Har de senaste 4 veckorna insett hur mycket vi delar på sysslorna här hemma... Längtar tills Jimi blir bra så jag kan få hjälp igen ;) 

Under den tiden vi hade semester tillsammans, innan han skadade sig hann vi ju med en del kul iaf :) Vi åkte på en barnfri tripp till huvudstaden, sov på hotell, åt god mat, besökte Vita bergen och Skansen och en massa annat :) Vi var till Parken Zoo en dag, och till brorsan en dag och då besökte vi Stora Holmen och Mollie fick åka Lilleputtåget :) Efter skadan fick vi ju 2 veckor ledigt till tillsammans och då passade vi på att fiska lite med Lenny och Sanna och alla barnen och sen blev det ett par vändor till Linde för läkarbesök för Jimi. Lite badning om jag inte minns fel och lite annat skojigt :) Jag och några tjejer till ordnade babyshower för Jessica lite i sista minuten men vi hann och bebisen kikade ut bara en vecka senare. Lille söte Elvin!!!! Babyshowerdagen var iaf hur mysig som helst och på kvällen kom Nilla och Alex på grillning och senare även familjen Bark + gäster. Det slutade iaf med altanhäng inpå småtimmarna och gitarrspel och allsång ;) 

Veckorna och dagarna har även innehållit en hel del saknad efter vår fina Tarzan :( Häromdagen såg Jimi honom och var på väg till altandörren för att släppa in honom... Det går bra nu men vissa dagar är faktiskt mer tuffa än vad jag trodde. 

Nu ska jag fira vidare på min 27:e födelsedag och senare äta lite tårta :) Jag bjuder på en bildbomb en annan dag...Hoppas att det inte dröjer lika länge till nästa gång bara...


1 kommentar: