söndag 6 maj 2012

Soliga söndag

Ser ut att vara skönt ute! Jimi har precis dragit iväg till jobbet men idag kommer han hem redan 2 :) Jag och Mollie skrotar lite inne. Har dragit igång en tvätt med sängkläder. Eftersom Jimi blir opererad på tisdag måste vi försöka se till att ha rent hemma. Det kan bli liiite svårt med tanke på att vi har Tarzan som just nu hårar ganska bra typ överallt men vi gör ett försök och provar att hålla undan! I sängen och soffan är han inte så nya sängkläder blir det och soffan ska få sig en genomgång... Skura golv borde hinnas med imorgon kväll... Det blir som det blir!

Vi fick iaf dagen igår till att gå, vi besökte Nilla en par timmar på förmiddagen och efter Jimis rast kom moster och mamma hit och drack te och sen var det bara att börja med kvällsmaten. På kvällen tittade vi på Hamilton och jag tyckte att den var riktigt bra faktiskt. Och hör och häpna, jag höll mig vaken hela filmen, jag sov inget på hela kvällen!!! Jihooo!

Dags att fortsätta röjet här hemma nu då så jag och Mollie hinner leka lite i sandlådan innan lunchfix osv. När Jimi kommer hem idag blir det iaf FISKE :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar