torsdag 10 maj 2012

Ojsan hoppsan, torsdag igen...

Dagarna bara drar förbi! Fisket i söndags blev iaf lyckat. Vi fick ingen fisk dock men vi hade trevligt, solen sken, vi grillade korv och skrattade åt det mesta ;) Campingplatsen är nu utsedd och jag längtar hihi :)

I tisdags var det dags för Jimis starroperation! Allt gick bra och han är nu sjukskriven till torsdag nästa vecka. Måste vara helt fantastiskt att kunna se ordentligt igen!!! Synen hade blivit snabbt sämre de sista veckorna så det var en "befrielse" för honom att det äntligen blev av... under hans operation gjorde jag och Mollie stan i Örebro tillsammans med Jessica och lilla James :) Verkligen såååå roligt, det kändes som om det var igår fastän det inte alls var det. Ett plus i kanten var när vi var på Intersport och träffade Joanna som ju jobbar där! Vi fick lite svårt att slita oss men det var ju sååå kul att ses ;) Vädret var underbart och ungarna var snälla och ja jag kan erkänna att jag ibland saknar att bo i Örebro! Trivdes för det mesta ypperligt under de 3,5 åren jag bodde där, men det är fasiken lugnt att komma hem till byn också ;) Det är väl vissa saker med stan jag saknar, tur att den inte är alltför långt borta! Iaf, det shoppades en hel del nytt och fint till både mig och skrutt. Innan vi åkte hem svängde vi förbi hos bror och grattade Linus som fyllde hela 11 år...

Annars är det jobb som gäller... lite trist väder är det ju men det är kul att vara ute för det! VATTENLEK ;) jag blir som ett barn på nytt ;) Idag var vi dock mest inne och gjorde ekorrar till vår kommande utställning, men en liten sväng kom vi iaf ut ;)

Mollie har spenderat dagen hos sin ena faster som så snällt ville avlasta Jimi lite. Skrutt var helnöjd hela dagen och verkar ganska slut nu så strax blir det kvällen för henne... det lär inte dröja innan jag gör henne sällskap för klockan ska ställas på 04.40 för min del....HUA!!!!

Ha det!

1 kommentar: