lördag 5 maj 2012

Lördag

Hej och hå! Så var det då lördag igen och karln jobbar. Får se vad lilltösen och jag ska hitta på fram tills han kommer hem på lunch... Trist väder är det också men egentligen gör det inget, borde ta igen mig. Jag är så obeskrivligt trött!!! Tror inte ens jag var så här trött när jag var gravid! Vet inte vad felet kan vara... jag tar mina mediciner som jag ska hmm... Klarar inte av att se ett helt tv program ens. Igår sov jag på soffan i princip hela kvällen... Jaja, hoppas det vänder!!! Mollies sandlåda är klar och med den kom en karl som är snedare än aldrig förr i ryggen :( Jag lider med honom! Han skulle försöka härda ut under helgen, på tisdag blir han opererad för ögat och därmed sjukskriven en vecka och det gör nog susen för ryggen! Nixpix dags att ta tag i dagen, kanske...

Ha det gott :)

1 kommentar:

  1. Ligg och bara va idag istället!! Det ska vi göra här hemma! :) Alla saker man borde göra finns kvar imorgon också!

    SvaraRadera