onsdag 11 april 2012

Onsdag

Endast 2 dagar har hittills arbetats denna vecka men just nu känns det som 4... Det är lite mycket nu men allt brukar ordna sig. Pratade lite med chefen idag, det ser än så länge ljust ut inför hösten *håller tummarna*. Ikväll tänker iaf jag gå och lägga mig i tid...Har sovmorgon imorgon men då är det för ovanlighetens skull min tur att lämna Mollie på Pyret, händer kanske typ 1 gång i månaden så lite tidigare behöver vi gå upp! Imorse var hon och Jimi till BVC för 1,5 års kontroll. Hon byggde med klossarna och ritade och gjorde det hon skulle... vikten var på pricken 9,5 kg och längden 80,5 cm. Stora damen :D Här i huset är det nu dags att få den stora damen i säng och sedan ska jag klura ut vilken färg på Converse jag ska beställa ;) Äntligen finns de inne på Lager 157:s webshop till ett bra pris! Mollies kom förövrigt på posten idag, hon var såklart supersöt i dem ;)

1 kommentar: