tisdag 17 april 2012

Tisdag

Och jag är URUSEL på att blogga!!! Undrar om jag ens har några läsare kvar????!!!!

Aja... i förmiddags åkte Jimi och Mollie på nån form av magsjukan. Mollie spydde 2 gånger och Jimi han kan ju inte spy så han har mått illa hela dagen istället... Kul besked att få på jobbet, hade ingen större lust att åka hem...Eller jo det hade jag ju såklart men magsjukan är verkligen nåt av det absolut värsta jag vet!!! Mollie var iaf pigg och glad hela eftermiddagen när jag kom hem och sover nu sött i sin säng som vi tillfälligt flyttat in till oss. Vi brukar göra så när hon är sjuk...

Annars är det massor på gång och huvudet snurrar av tankar. Viktigast nu är att lägga till lite saker i mitt CV och skicka iväg igen :)

Vi höres ;)

2 kommentarer:

  1. Jag är här varje dag! :)

    SvaraRadera
  2. Jag hänger iaf kvar :)
    Hoppas verkligen ni slipper magsjukan eller att den blir väldigt kortvarig iaf om de nu va de :(
    Krya på er...

    Kraam

    SvaraRadera