tisdag 13 mars 2012

Fin dag

Idag har det varit en sån där härlig fin vårdag igen. Tycker jag iaf! Jag hade äran att sluta tidigt och efter hämtning på Pyret styrde vi mot Svanvik och njöt ett par timmar ute i solen. Mollie verkligen älskar att vara ute och blir oftast arg när det är dags att gå igen ;) Bra med barn som trivs ute, finns ju inget bättre! På Pyret hade de varit i skogen idag också, det gillas skarpt!!! Det är inte meningen att tjata eller så men herregud vad grejer skruttan lär sig just nu, hon är så förståndig och vet precis vad man menar när man frågar henne saker. Hon babblar hela tiden och det blir lättare och lättare att förstå allt babbel. Om jag och Jimi sitter och pratar med varandra vid middagsbordet lägger hon sig i och babblar och skrattar hon med :) Men hon är en bestämt dam och många bus blir det men det är ju så det ska vara :) Och hon är glad konstant, mer eller mindre! Det där med mat är inte så speciellt populärt just nu men hon petar i sig lite och får lite frukt mellan måltiderna :) Ibland tror jag att hon inte riktigt har tid att äta, hon är så upptagen med att upptäcka saker och prata så det där andra glöms bort men jag vet inte ;) Hon är nöjd, glad och mår bra, det är det viktigaste :)

Åh just ja, idag kom Mollies skor som jag beställt. Nu gäller det bara att bestämma vilket par av dem som vi ska behålla.... det lär inte bli enkelt om jag känner mig själv rätt ;) Jag är mest inne på den svarta Adidasskon...Hjälp?! Väldigt smidigt att beställa från Brandos måste jag säga! Det gjorde vi i höstas med, funkar görbra :)

Nope...nu får ni nöja er med ett par bilder :)




3 kommentarer:

  1. Helt klart de SVARTA adidas...
    De andra var lite väl tuttinuttiga för min smak iaf...hihi!

    SvaraRadera
  2. Mollie är alltid glad:)Den gladaste lila unge jag mött:))
    Håller med Jessica de svarta är snyggast!


    Kram!

    SvaraRadera
  3. Och då ska jag vara tvärtemot så klart. Tycker pumaskorna! :)

    SvaraRadera