söndag 11 mars 2012

Sjuklingar...

...är vi allihopa allihopa allihopa! Nejdå så illa är det inte... En dag hann skruttan göra på Pyret innan det var kört ;) Men så är det! Onsdag och torsdag var hon ledig och på fredagen skulle hon gå ett par timmar på eftermiddagen men mamma tog henne så hon fick vara hemma då med :) Feber har vi sluppit och lite snor och hosta kan vi överleva med ;) Jag har smittats, vad annars?! Igår tryckte det på bra fint i huvudet och ena ögat bara rann det om. Idag är det betydligt bättre!

I vilket fall som helst tog vi oss en liten utflykt till fina Nora med mamma igår. Mollie hade då spenderat 2 hela dagar inomhus och henne har det varit fullt ös på som vanligt så hon behövde verkligen ut... Det blev iaf en väldigt mysig utflykt, jag gillar verkligen Nora :) På kvällen hann jag med lite mys för mig själv innan Jimi kom hem. Mello it was! Det gick som väntat som säkert alla redan vet.

Idag tog vi oss en promenad och mötte både Tanja, Jessica och lille James efter vägen :) När vi nästan var hemma kom Nilla körandes så vi fick oss en liten pratstund också :D Nu har Jimi precis varit hemma på 2,5 timmes rast och han väntas hem om 5 timmar igen... Det blir inte många knop här resten av dagen, jag tänker försöka kurera mig inför morgondagen och underhålla lilla Mollie :)

2 kommentarer: