onsdag 14 mars 2012

Onsdag

Tack för era kommentarer ;) Det blir de svarta, helst vill jag ha båda, men så får det bli! De svarta är mer praktiska på förskolan...

Idag har herrn i huset varit till USÖ för undersökning inför operationen. Hans pupiller efteråt var inte att leka med, det såg helt sjukt ut haha! Stackarn fixade inte att ta sig till tidiga bussen hem utan fick vänta 2 timmar till... Men nu är det på gång och nu återstår väntan på Op som skulle bli efter påsk!

När jag kom hem idag åkte vi till Ica och handlade lite nödvändigheter och hämtade ut vår nya dammsugare ;) Färgen stämde inte direkt överens med bilden på nätet men den funkade bra mycket bättre än den gamla.

I måndags började jag förresten att lyssna på ljudbok i bilen till och från jobbet. Provade för många år sedan och då var det inget för mig men nu gav jag det ett nytt försök och nu är jag helt fast! Kanske för att jag valde Lars Kepplers Eldvittnet som är otroligt spännande!!! Gillar de tidigare böckerna så... Jag har alltid älskat att läsa och har alltid varit en riktig bokmal men på senare tid har jag inte funnit så mkt tid för det längre så då får detta duga ett tag :)

Hmm det var allt för mig för tillfället tror jag! Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar