onsdag 29 februari 2012

Onsdag

Bäst att skriva här medan lusten infinner sig ;) Jag blir så sjukt inspirerad just nu på många olika sätt. Det gäller att flyta med så kanske det håller i sig. Idag fick vi leverans till jobbet med olika sorters målarfärger i mängder av olika kulörer, mycket pastellfärger och en del glitter. Jag blev så sugen och kunde inte låta bli att prova varenda färg ;) Jag älskar att pyssla med de små!!! Och solen skiner om dagarna och mellis serveras utomhus, kan det bli bättre?! Dessutom har jag en oerhört glad och fnittrig dotter som verkar stortrivas på Pyret!!! Idag var hon där i 5 timmar och fick både äta och sova och det hade gått galant!!! Stora damen ;) Slank in på apoteket idag och hämtade ut mer medicin, 2 månader efter provtagning får jag brev hem om att dosen ska ökas igen. Märkligt att man inte kan höra av sig på något vis tidigare än så?! Hur viktigt kan det vara om det ska ta så lång tid innan man ens hör nåt, märkligt kan jag tycka... Nu ser jag fram mot (NOT) 2 stängningar på raken, det är tur att de endast infaller var fjärde vecka :) När vi var i Örebro på RAW osv drack vi ett så gott vin på Al Forno så vi var tvungna att beställa hem 2 flaskor. Jimi hämtade dem idag och det hade varit gott att provsmaka på fredag men med tanke på att jag kommer hem runt 7 tiden är det inte att rekomendera, då sover jag i soffan direkt ;) Jaja, den som spar han har heter det ju!

Nej nu är det dags att sluta "babbla", det blir en snabbdusch med familjen innan nattning nu :)


Bilder tagna för 1 år sedan ;)


3 kommentarer:

  1. Men undrar om en sån liten som Olivia känner av det, hon är ju bara 2 månader.

    SvaraRadera
  2. åh tack gumman för den fina komplimangen:)
    Fina bilder på er<3 skönt att Mollie trivs!Miss u!ha en fin helg<3

    SvaraRadera
  3. tack för den fina komplimangen<3
    fina bilder på er!!!!
    skönt att Mollie trivs=)
    Miss u!
    Puss

    SvaraRadera