lördag 3 mars 2012

Lördag kväll

Just nu har jag lite egentid, vi har varit på 71 + 30 års kalas och Jimi stannade kvar när det blev dags för Mollie att sova. Jag småkikar lite på Mello och har ingen direkt åsikt om nåt faktiskt...Idag har vi för övrigt hunnit med mycket innan kalaset. Det blev en tidig promenad i solskenet och lite uträttningar. Jag fyndade 3 löpare till nya matrumsbordet :) Vi har dammsugit, dammat och skurat så det luktar gott här hemma. Tittade på skidskytte VM!!! Samt firat en go liten nybliven 1 åring, finaste Emil!!! Han och Mollie pussades lite ;) Väldigt trevligt kalas var det iaf och glada barn :)

Imorgon ska vi ta tag i tvättberget och lite sånt. Mellan maskinerna som ska köras blir det promenad och i övrigt en massa hemmamys. En tuff arbetsvecka väntas... jobb 8-16.15 på måndag och sen APT 18.15-20.45, börjar sen 6.30 på tisdag så det blir bara hem och sova och iväg igen...På onsdag har vi planeringsdag hela dagen...Jag längtar redan efter nästa helg ;) Dessutom börjar Jimi jobba på tisdag...DET kommer bli konstigt!!! Han och Mollie har ju väntat på mig var dag jag kommit hem i 6 veckor...Det jobbigaste kommer vara hans jädrans jobbhelger...

Näe nu struntar jag i Mello och drar igång en film och värmer upp sängen tills karln kommer hem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar