tisdag 28 februari 2012

Tisdag

Vilken dag! Öppning imorse och det är aldrig kul att ställa klockan tidigt men sånt är livet...Det var lite smådisigt under körningen och ögonen var lite grusiga men fram tog jag mig ändå. Under dagen lyckades jag fastna i hissen tillsammans med ett barn och vår matvagn. Ingen rolig historia, hade jag varit ensam hade paniken definitivt infunnit sig! I dryga 40 minuter satt vi där och varmt blev det och situationen började bli ohållbar för barnet. Vi var båda ganska glada när vi till slut kom ut....... Jag hade iaf turen att sluta tidigt idag och skyndade mig hem och in på banken för att få ut min lön. Min första riktiga lön på 2 år, det kändes bra!!! När vi kom hem möttes jag av en glad sambo och en glad dotter <3 Strax därefter kom Tiina och lille Leon på besök. Skönt att vi hann med att ses denna gång! Mollie överröste Leon med pussar och han verkade gilla det :) Och Tiina är en sån där härligt positiv människa som alltid lyckas ge mig en massa energi!!! För en stund sedan avnjöt familjen en god namnsdagsmiddag tillsammans. Detta är något som blivit en tradition för oss...När jag och Jimi nyligen hade träffats skickade han ett sms en helg och frågade om han fick bjuda fröken på namnsdagsmiddag och på den vägen är det ;) Så ikväll blev det lite vardagslyx här hemma :)

All kärlek till min fina familj, ni är underbara <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar