onsdag 15 februari 2012

Onsdag

Av någon anledning känns det som torsdag redan idag. Det kanske är för att jag ser fram emot lördagen och önskar att den vore här nu?! Jaja...2 arbetsdagar kvar först :) Dagen idag var fantastisk, ja jag måste faktiskt få kalla den för det. Exakt vad som hände kan jag inte gå in på men det handlar om ett framsteg som jag fick uppleva. Framsteg ser man ofta men detta var lite speciellt och tiden liksom stannade.

Igår var det alla hjärtans dag och vi gjorde inte så mkt mer än att vi lagade en god middag tillsammans, jag fick rosor och Jimi fick en prenumeration och vi såg ett par avsnitt av OZ och hade tända ljus :) Vårt firande klarade vi av i helgen ju. Och JA jag tycker om att fira/uppmärksamma saker. Alla är vi olika :) Det bästa med dagen egentligen var att jag slutade tidigt och hade hela eftermiddagen tillsammans med familjen. Annelie och Evelina kom på besök också, och med sig hade de Bamseböcker i present till Mollie.

För alla var inte gårdagen en dans på rosor, jag möttes av ett tråkigt besked under eftermiddagen och på kvällen tändes ett extra ljus här hemma...

I övrigt är allt kanon och nu ska jag hämta Mollie som tydligen har duschat klart med sin pappa ;)

1 kommentar:

  1. Tack Snälla du!! <3 Jo jag förstår vad du menar :) Jag har för tillfället 1 timmes ensamtid i veckan, pga olika orsaker. Men jag hoppas det blir mer framöver. Kan förstå att det gör susen!

    Kramar!

    SvaraRadera