lördag 18 februari 2012

Fixad och klar

Strax bär det av till Jensen på vinkväll och pulkaåkning med fina flickor! Det lär bli spännande ;) Överdragsbyxor och onepiece är packade men vädret lockar inte för pulkaåkning men vi får se ;) Ikväll är jag sjukt nöjd med min frisyr! Jag fick till det riktigt bra, önskar bara att jag hade samma lust att fixa till det under veckorna... Jag känner på mig att kvällen kommer bli lyckad! Gårdagskvällen var mindre lyckad men ack så mysig!!! Både jag och Jimi var HELT slutkörda, jag hade turen att få komma hem redan halv 1 men ändå var vi sååå slut. När Mollie blivit nattad åt vi supergoda revbensspjäll och såg på På spåret finalen. Efter det slog vi igång Mästerkatten i stövlar...Jag tror att vi båda slocknade i soffan före 10 så det var den fredagskvällen det ;)

Nix nu har jag inte tid att sitta här längre! Ska pussas och kramas lite med familjen innan det bär av!!

1 kommentar:

  1. Svarar här angående det du skrev i min blogg ...
    Jag ville berätta för dig då för jag trodde faktiskt att du skulle förstå eftersom att redan då syndes magen ganska väl :)

    SvaraRadera