måndag 13 februari 2012

Kvalitetstid

Ååååh den underbara helgen är över och veckans första arbetsdag är gjord.

Jag ÄLSKAR kvalitetstid men jag ÄLSKAR också att komma hem till vår lilla goding som överröser oss med pussar och kramar!!!

Vi styrde mot Örebro strax före lunch. Vi hann med en massa shopping, minst sagt! Det var dags att gå upp en storlek för damen så en hel del behövdes, plus att det är inskolning om en vecka. Sedan checkade vi in på hotellet som var jättefint, Clarion!


Vi skålade i skumpa på rummet :)

Efter att vi gjort oss klara så knackade det på dörren och vårt sällskap kom, brorsan och Petra :) Även de fick lite skumpa innan vi traskade mot Al Forno.

Förrätten, Antipasto Misto!!! 

Huvudrätten, Filetto alla Griglia.
Grillad oxfilé. Med honung och timjanrostade
                                      rotfrukter, mustig rödvinssås och parmaskinka, samt potatisgratäng.

                           Behöver jag säga att det smakade himelskt?! Någon dessert orkade vi inte med!!

Sedan blev det en kort promenad till Conventum Kongress där vi laddade upp i baren innan föreställningen började. Vi var alltså på RAW Comedy club. Och det var såååååå bra, jag skrattade så käken nästan gick ur led ;) Och Jennifer, denna helg var det vår tur att träffa Markoolio, han var publik! Haha! Vem som var bäst av de som uppträdde kan jag inte säga. Men det var grymt och vi var nöjda :) Det blev en härlig helkväll och dagen efter HOTELLFRUKOST!!!!!!!!!!! *mumma*

Lär visa Jimis favoriter bland allt snyggt vi handlade....


Nej nej...vi är inga Sons of Anarchy fans eller så ;)

Innan vi åkte hem igår åkte vi till Mio och beställde hem nya matsalsmöbler som levereras hem till Råveds inom 2 veckor *iiiiiiiiiiiiiiii*

Underbart är ordet!!! Och jag är TOKKÄR i min karl ;)




2 kommentarer:

  1. Skönt att bara komma bort och njuta av varandra! :) Ja och umgås med min "syster" och din bror också så klart :)

    SvaraRadera
  2. Hihih markoolio! Var han nykter? Han var bra på lyset när vi träffade honom! Ni ser ut att ha haft en superhärlig helg!!! Och maten: åhhhh! Antar att du rekommenderar?:) puss pussssss

    SvaraRadera