onsdag 22 februari 2012

Onsdag och fullt upp!

Hej och hå vad dagarna går!

Vinkvällen i lördags var toppen! Jag hade väldigt kul iaf så det tackar jag för :) På söndagen var jag inte så överdrivet kaxig och Mollie vaknade tidigt och ville helst av allt bara hoppa på mitt huvud... Men vi pallrade oss iväg till Lukas 9års kalas ändå.

Mollie har nu klarat av 3 dagars inskolning på Lilla Pyret och det verkar gå bra :) När de kommer dit är hon lite reserverad en kort stund och sen går det över. Själv kan jag inte fatta att hon är så stor att hon börjat ens... Men men det är dags för en ny fas i livet som arbetande småbarnsföräldrar så vad gör man. Jimi fick sitt nya schema idag och det var väl ingen direkt höjdare enligt mig men vad hade man förväntat sig?! Vi ska fixa och trixa lite så blir det nog bra, Mollie kommer iaf aldrig behöva gå en hel vecka eftersom Jimi alltid är ledig minst en dag varje vecka.

Imorse var det lite små halt på vägarna...det tog mig närmre 1,5 timme att komma till jobbet. Jag kröp fram i 30-40 men tänk att det alltid finns idioter som bara måste förbi ändå. Det var rent utsagt snorhalt ute, jag stannade och kände efter.

Nog om det och nog om allt! Dags för nattning här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar