måndag 30 januari 2012

Måndag igen...

...och första arbetsdagen denna vecka är gjord! Tänk vad mkt man uppskattar helger och kvällar när man jobbar. Även fast jag jobbat så kort stund så värdesätter jag dem mer nu än när jag var föräldraledig. Nu leker/busar/myser jag ännu mer med skruttan de få timmarna vi har tillsammans. Ikväll blir det tidigt i säng, jag gör min första öppning på egen hand imorgon vilket innebär att jag ska vara på plats kl 06.00. Vid 5 på morgonen är det INTE kul att köra Karlskogavägen, då är en god natts sömn oerhört viktig! Hemfärden idag gick snabbt (inte fartmässigt) eftersom jag hade sällskap via telen av Jessica. Jag tror inte att nån (?) är sugen på att vara mitt telesällskap vid 5 tiden! Det positiva med öppningar är fler timmar med familjen på em/kväll :) Jimi njuter av att vara pappaledig nu, och jag unnar honom verkligen det!!! Imorgon har jag tänkt mig en härlig promenad med familjen när jag kommer hem iaf :)

Och sen längtar jag just nu till 11:e februari, egen tid med Jimi, vilket inkluderar en hotellövernattning ;)

2 kommentarer:

  1. jabisst var den snygg=)))
    Ohh så härligt med hotellövernattning;)vi drar på lördag,fast gubben vet inget än;)

    Puss puss

    SvaraRadera