lördag 28 januari 2012

Underbart!

En vecka på jobbet är gjord, jag trivs bättre och bättre! :) Barnen är goa!!!

Härligt med helg nu och återigen förundras jag över vilka underbara lättsamma vänner jag faktiskt har :) Jag gillar er så mycket!!! Idag lät jag och Mollie pappan i huset få lite lugn och ro...Vi besökte lilla Olivia för första gången och hon är alldeles bedårande! Tror att vår lilla present kommer klä henne utmärkt bara hon växt i den :) Fina flickorna var där och det tjattrades om allt mellan himmel och jord ;) Tur att Erik var där, han passade töserna som lekte "hej vilt". Nu ser jag fram emot vår kommande vinkväll!!! När vi kom hem fick vi fina Daisy på besök, DET var INTE igår!!! Väldigt väldigt kul att få se henne och prata en stund :)

Nu har jag precis pratat med Jensen i telefon en bra stund, lättsamt det med ;) Så glad över att vi funnit varandra igen :)

Ikväll blir det plankstek här hemma och kanske ett glas rött ;)

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Vilka fina inlägg du skriver:) man blir ju rörd!! Så skönt att umgås med människor man kan vara sig själv med:)) ser fram emot den!!! Puss puss

    SvaraRadera