söndag 5 februari 2012

Söndag

Härligt med helg, trist att den tar slut liiite för fort bara :( Veckan gick i ett rasande tempo, det var hektiskt på jobbet men kul!!! Jag hade två stängningar på raken, torsdag och fredag och det känns. Det är inte så roligt att komma hem runt 7 en fredagskväll, tur det bara händer var fjärde fredag. Fick dock en liten "present" av en förälder i fredags, den som har barn kvar längst, hade med sig chokladtårta från sitt egna café till mig. Trevligt trevligt!

I alla fall...vi hade turen att få smaka Per Morbergs vin i fredagskväll (det där med att dricka vin en fredag är alltid dömt att misslyckas för mig). Man kan bara beställa 6 flaskor av det men jag hade turen att jag fick köpa en av en bekant. Det var inte värt 99kr/flaska, helt okej men inte mer än så.... det finns betydligt godare, men nu har vi testat iaf! Helgen har varit lugn i övrigt, igår under dagen hände inte alltför mkt vilket passade mig utmärkt (trött). Kvällen tillbringade vi i Hammarn med trevligt sällskap :) Idag ska det inte hända alltför mkt heller om jag får bestämma!!! Hemmamys i soffan och god mat + film till kvällen, alldeles lagom :)

Vi höres ;)

2 kommentarer:

  1. Tack gumman<3 och tack igen för det fina smset!!!Blir så glad!!!:)Ja det var riktigt härligt att få lite egentid med varandra,och äta massa gott i lugn och ro:)Och vad skööönt o härligt ni ska ha det ihelgen;)det är ni värda!!!
    Snart ses vi oxå=))wiiiiii=)

    Puss

    SvaraRadera
  2. Svar: Hej Maria.
    Jag tänkte mig mer en sådan present när han fyller 25. Han tycker att 23 inte är något att fylla. KRam Sara

    SvaraRadera