tisdag 3 januari 2012

Hej 2012!

Nytt år! Yey, wow, jippi osv...

Har haft annat att pyssla med än att prioritera bloggen, sorry ;)

Min/vår nyårsafton blev helt fantastisk! Av fina flickor blev jag inbjuden till en trerättersmiddag med inslag av lekar. Jag tror iaf att jag skrattade mig igenom större delen av middagen. Efter det fortsatte lekarna och umgänget. När Jimi slutade jobbet joinade han partajet. Sedan blev det galen dans med en rejäl dos inlevelse och vacker körsång fram till tolvslaget och därefter också :) Vid tolvslaget fick jag min kyss/ar och vi tittade på allt fyrverkeri, skålade i skumpa och släppte iväg såna där svävande ljuslyktor. Jag kan inte tacka alla inblandade nog för denna kväll, det var länge sedan som jag skrattade så mycket och hade så roligt, TACK <3

2011 var ett väldigt bra år som bara rusade iväg och mina förhoppningar är att 2012 ska bli minst lika bra om till och med inte ännu bättre ;) Men, det är det bara en själv som kan påverka :)

Hoppas ni alla läsare har det underbart!!!

1 kommentar:

  1. Åhhh tack själv för att du ville fira med oss!!! Var så jäkla kul o det glädjer mig att du känner så om oss!!! Detsamma gäller ju dig<3 kunde inte haft det bättre:)) ses snart igen hoppas jag!!!!! Kramar och pussar!!

    SvaraRadera