fredag 23 december 2011

Dagen före julafton...

...och ja jag är uppstressad men jag tror att det var värre igår. Då förberedde vi mat osv inför ikväll, jag sprang runt som en yr höna och fattade inget. Lenny, Sanna, Adam och Charlie kom och fikade framemot kvällningen och barnen bytte julklappar. Just nu sover min lilla goa virvelvind, Liv och Peter har precis varit här. Mollie älskar Peter, så de har busat bott så hon var helt färdig och somnade omedelbums! Jag ska försöka passa på att varva ner, kanske skriva en lista på vad som ska med imorgon så inget glöms, listor är bra grejer det ;) Igår fick jag ett glädjande samtal och innan det är dags kommer jag ha hunnit bli supernervös igen! Förövrigt så diggar jag min onepiece, den är GRYM! Lätt ett av de bästa köpen någonsin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar