onsdag 21 december 2011

I väntans tider...

...på julafton alltså! OCH på min onepiece...Jag har precis spårat paketet och det står on vehicle for delivery today ;) GÖTT! Men näst efter leveransen får det gärna bli fredag först, jag ser vääääldigt mycket fram emot älgsteken vi ska bjuda våra middagsgäster på *nom nom* det vattnas i munnen :)

Igår handlade vi all julmat, det blir inte så mkt här eftersom vi inte är hemma på julafton och på juldagen blir det middag hos svärmor. Men prinskorvar och köttbullar och skinka och sånt måste vi ju bara ha ;) Köttbullarna stekte vi för övrigt redan igår!

I måndags hade vi besök av Pilli, Oscar, Evelina och Hugo. Mollie var överförtjust i de fina pojkarna och ville hemskt gärna sitta i Oscars knä...På eftersmiddagen besökte vi moster i Svanvik och vi hade tur för Pia var där och hon busade en massa med Mollie ;)

I övrigt är allt lugnt och rullar på som vanligt...tror jag :) Jag tror dessutom att julkorten vi skickat kommit fram så jag bjuder er på bilden nu! (ser ni fylletån?!)


Aja, det får bli några av bilderna vi inte valde också!!! Det var sååå mkt enklare förra året!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar