onsdag 12 oktober 2011

En dag till...

...till ända. Eller nej. Inte riktigt än. Men nu är det bara slappning som gäller!

Imorse var jag ute på en promenad och joggingrunda, skööönt! Så friskt och gött i luften nu. Efter lunch var det dags för 1 årskontroll på Bvc, 8180 g och 74 cm lång. Jag trodde väl att hon skulle ha närmat sig 9 kg men så var det ju inte direkt. Sedan fick Mollie de där dumma sprutorna :( Men hon var så duktig så :) Efter det bar det av till fotografen i Filipstad igen, hämtade bilderna, vi är jättenöjda! Hemma igen var jag till pappa och satte ner den nya gravlyktan som Micke och jag köpt. Var förbi hos lilla Milia också <3 Dessvärre hade jag inget ljus med lock med mig så det gick inte att tända något där, det blåste för mycket! Men jag stannade och hälsade på henne en stund iaf...

Ikväll ska Jimi laga köttfärssås här hemma, det vattnas redan i munnen! Imorgon ska jag jobba hela långa dagen så kvällen blir tidig för min del. Tjohej!


3 kommentarer:

  1. Tack kära du :) Men man börjar ju bli lite klumpig med den där magen :P

    Låter som du har haft fullt upp hela dagen. Vad duktig du är med promenaderna förresten! Oh vad jag längtar tills jag orkar gå långt, motionera ordentligt, nu är det väldigt svårt pga ryggen..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du har blivit tilldelad en Award...kika in på min blogg :)

    SvaraRadera