tisdag 11 oktober 2011

Mollies födelsedag mm

Här kommer då den längre uppdateringen som jag utlovat...
Mollie är nu nästan 1 år och 1 vecka gammal! Hennes födelsedag började mindre bra då varken Jimi eller jag sov något den natten, eller ja jag sov lite... Jimis ryggskott övergick i ischias och han var ute och cyklade och gick om vartannat hela natten. Han fick dock sedan en läkartid, citodon utskrivet och sjukskrivning i 10 dagar. I alla fall...förmiddagen ägnades åt lite presentöppning trots allt och jag grejade med tårtor och cupcakes i evigheter. Sedan började det rulla in folk i omgångar. Det var trevligt såklart och Mollie njöt av all uppmärksamhet och alla paket :) Det var en sliten dam som snarkade så fort jag la ner henne i sängen på kvällen sen ;)

Annars har det varit ganska lugna dagar... I fredags var vi hos fotografen och Mollie kom igång bra ganska snabbt, charmade fotografen och bjöd på kramar och en massa härliga miner ;) I lördags åkte Mollie, mamma och jag till Örebro för att fira Albins 13års dag! Vi shoppade lite först (vinterkläder) och var på Linus fotbollsmatch. Söndagen var lugn... Har passat på att ta mina promenader för mig själv på förmiddagarna när Jimi ändå är hemma, det blir ett annat tempo utan vagnen...Igår mötte jag Frida och Lillie halvvägs på min runda och vi sällskapade, väldigt trevligt! Imorse blev jag utringd på jobb så dagen har spenderats i Grythyttan :) Imorgon är det dags för Bvc, sprutor, och sedan ska vi nog till Filipstad om våra bilder hos fotografen är färdiga :) På fredag (förmodligen) ska jag ÄNTLIGEN få träffa lilla Bianca och hennes mamma Jennifer!!!! LÄNGTAR!

Näe orkar inte skriva mer...Nu kommer en massa bilder från Mollies dag istället :)















1 kommentar: