söndag 16 oktober 2011

AWARD

Jag har fått en award av Carina :) Tack och tack ;)


Nu följer några saker som man ska göra när man fått denna award:
Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.

1. När ingen ser eller hör mig...så har jag nu för tiden utökat mina promenader till en del jogg också! Sen sjunger jag nog en del för mig själv...möjligtvis att det är Mollie som hör mig då :)

2. Jag går aldrig hemifrån utan...mobilen (som så många andra)! Även nycklar och korthållare är med!

3. Min blogg heter som den gör för att jag...typ länge kallats för Majija av vänner och barn och Fröken F för att jag helt enkelt är Fröken F och det är min lilla blogg... Daisy var den som alltid sa så till mig förr ;) Sen hängde det med... jag är ju en fröken och F:et står för mitt efternamn, Fiedler.

4. Om jag vågade skulle jag...verkligen vilja prova att flyga luftballong! Det verkar fränt och jag kommer inte på något annat just nu :)

5. Om 10 år kommer jag att...vara 36 år gammal, förmodligen ha minst ett barn till och vara gift med och fortfarande lika förälskad i mannen i mitt liv, Jimi, ha ett fast jobb och vara precis lika lycklig som jag är nu och många erfarenheter rikare :) Osv osv... :D

Nu väljer jag att sända denna award till Ann-Sofie Jennifer Kattis Sara Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar