onsdag 21 september 2011

Piece of cake

Jao det var en piece of cake att sova ensam inatt. Jag la mig på mitten och bredde ut mig rejält, bäddade ner mig med Jimis täcke. Att det var lätt kan bero på att jag var fruktansvärt trött... Tittade på Water for elephants igår och det blev lite sent så...väldigt bra film! Jimi dök in här hemma vid 9 tiden så vi hade massor av förmiddagsmys. Sedan tog jag, Mollie och mamma oss en rejäl promenad så gubben skulle få sova/vila lite. Vi gjorde ett stopp i lekparken efter vägen också, det uppskattades :) Nu har Jimi dragit iväg till jobbet igen, en kortare sväng, endast 4 timmar. Så vi ska väl ta kvällen här. Lillan är trött och hungrig så mat får det bli!






1 kommentar:

  1. svar: ja, och om det nån gång känns jobbigt så kan man tänka på andra jobb som finns, och jag kan inte komma på något annat som skulle vara roligare... så det kan man ju trösta sig med de jobbiga dagarna. :)

    SvaraRadera