tisdag 20 september 2011

Karlskogatripp

Tog ett snabbt beslut och följde med mamma till Karlskoga på lite minishopping. Det var ju lyckat :) Det enda jag handlade var nässpray till Mollie och lite mat och blöjor på Maxi ;) Men sen skulle jag heller inget ha utan mer vara sällskap och smakråd osv... :) Trevligt var det iaf! Så Jimi fick sig nån timme för sig själv hemma. Nu har jag precis pussat, kramat och vinkat av honom. Han begav sig nämligen av på nattjobb och väntas hem igen runt 9 tiden imorgon förmiddag. Det gillas INTE! Tur att det händer mycket mycket sällan! Jag ska inte klaga! Mollie var även ikväll helspeedad på Ventolin här hemma men nu sussar hon sött. Jag myser i soffan framför Idol, har tänt en brasa och kanske slår igång en film när Idol är slut. Det märks!

Sen avslutar vi med två GRATTIS!

GRATTIS världens bästa storebror Micke på 40 årsdagen!!!

GRATTIS Jennifer och Christer till söta lilla Bianca!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar