torsdag 22 september 2011

Blåsigt

Huja! Idag var det blåsigt värre under vår förmiddagspromenad, nästan så att vi blåste bort! Men vi grejade en lång promenad ändå, hela familjen. Jimi har haft ganska mkt problem med sin rygg sista tiden, det började med ryggskott för typ en månad sedan och nu har det övergått i ischias. Så nu när han kan hänga på på promenaderna så gör han det fastän det plågar honom. Men att röra sig då är det bästa! Det onda släppte när vi närmade oss Statoil, typiskt ;) Han råkar ha tillgång till en kotknackare på sitt jobb så han får lite hjälp av honom titt som tätt. De senaste dagarna har han haft så ont att han knappt kunnat sova...men igår när han träffade kotknackaren gjorde han en grej, en väldigt enkel grej (som jag kan göra på honom hemma). Han fick skitont efter men efter 10 min var värken helt borta och inatt sov han en hel natt för första gången på länge! Bra att jag kan göra det så det lindrar lite!

Annars idag så har vi fixat lite hemma, planerat lite mer och gjort ett besök hos svärmor. Mollie har nyligen somnat så nu blir det lite tacomys och senare Robinson!

2 kommentarer:

  1. Ja nu är det inte långt kvar :)

    Usch stackars Jimi, jag har/haft samma problem.. inge roligt alls! :(

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är riktigt nöjd :D
    Ja, jag tror oxå lillpisen kommer sova sott i den ;)
    Tråkigt att din pappa inte hnn vara med och bygga en till Mollie :(

    Tack detsamma! (tacos låter hur gott som helst) =)

    Kramar

    SvaraRadera