måndag 8 augusti 2011

Måndag

Ny vecka och semestern fortsätter i 8 dagar till efter denna! Underbart!

I fredags blev det en härlig tjejkväll i Grythyttan hos Sofia och sedan begav vi oss alla till Stallet. Himla skoj var det och härliga människor träffade jag där! Vi dansade och skrattade osv till stängningsdags. På lördagen var Maria seeeeeeg men men...på kvällen hade vi Liv och Peter här på grillning, kvällen slutade dock tidigt vilket jag visserligen tyckte var skönt ;) Igår var det en vääääldigt regning dag så jag och Jimi fick ett infall om att sticka till Örebro så det gjorde vi ;) Vi tog oss en snabbsväng på Marieberg och köpte nå smågrejer på rean och sedan gick vi på bio, Harry Potter! Den var gryyyymt bra!!! Idag har jag och Mollie promenerat medan karln fyllde bilen med skräp och drog till tippen. Efter promenaden blev det ett steppass och sedan hallonplockning :) Nu ikväll var vi och fiskade så jag fick inviga mitt nya metspö som jag fick av Jimi förra veckan. Mollie tyckte det var väldigt festligt, speciellt med mörten som mamma fick upp ;)

2 kommentarer:

  1. Du har så rätt Maria! O just idag är en sån dag då jag verkligen vill föda för nu orkar jag inte vara gravid längre!:p vi kanske ses hos jessica den 27e då:) ska försöka ta mig dit, beror helt på mitt tillstånd:p krama söta mollie från mig! Puss

    SvaraRadera