onsdag 10 augusti 2011

Pyssel

Eftersom vädret inte är som det borde vara har vi (än så länge) en innedag och pysslar lite med Mollies rum. Vi har grejat ganska länge nu (typ hela semestern) men på grund av att vi prioriterat annat så har vi inte blivit färdiga än. Sedan tog det ju 2 veckor längre än väntat att få hem trädet till väggen! Men nu så rör det på sig. Hur kul som helst! Jimi är nere i källaren och snickrar ihop en boklist. Hoppas på att det blir kanonbra! Den mannen är förresten full av överraskning (jag förvånas fortfarande). Igår var jag och Mollie på promenad och på ett besök på VC. När vi kom hem fick jag en för tidig födelsedagspresent. Mitt första alldeles egna kastspö!!! Jag blev superglad!!! Så igår stack vi iväg och fiskade, gillart verkligen ;) Tommy, Susanne, Julia, Tony, Lenny och Adam vad också med så vi var ett rejält gäng, vilket gör det ännu roligare :) Jag kastade och kastade och fick verkligen in snitsen. Och jädrar jag hade en gädda, modell större, som fastnade men släppte precis före land! Det var roligt men hade varit ännu roligare att få upp den!!!! Men men lika glad för det var jag ;) Nu hör jag en liten tös som vaknat till, dags att ta upp henne och ge henne lite lunch :)


4 kommentarer:

  1. Vilket fint träd!!

    SvaraRadera
  2. Instämmer...jätte fint...

    O visst e de kul o fiska..synd man inte tar sej iväg oftare...Hoppas du drar upp den nästa gång :)

    Kraam

    SvaraRadera
  3. Det blir jätte fint. Jag älskar ugglor. (fast inte riktiga!)

    SvaraRadera
  4. Tack maria! Det värmer :) hoppas ni har en underbar helg! Längtar tills vi ses igen!!

    SvaraRadera