fredag 5 augusti 2011

Fredag

Tack för samtalet Jessica! Din omtanke värdesätter jag högt! Alltid lika skönt att få ventilera med dig!

Idag mår Maria mycket bättre, har sovit bra för första gången på flera nätter nu så idag känner jag mig mycket piggare. Jag är förväntansfull inför kvällen, det ska bli kul att umgås med ett gäng tjejer och sedan gå ut på Stallet. Så ikväll har Jimi och Mollie mys för sig själva :)

Mollie blir förresten 10 månader gammal idag, min lilla snutta! Så denna förmiddag gjorde vi ett besök på BVC, vi brukar gissa på hur mycket hon väger och så innan vi ska dit, mest för att det är en kul grej. Jag prickade rätt ;) Exakt 7800 g tung är hon och 72 cm lång! Mollie visade sina färdigheter och sitt strålande leende och sedan var det klart ;) Det blev en vidare promenad ner på byn där det kollades på metspön och handlades nödvändigheter! Nu sussar skruttan och Jimi klipper gräset och jag tänkte fortsätta sätta upp det stora fantasiträdet i Mollies rum som kom igår! Det blir JÄTTEFINT!

1 kommentar:

  1. En bedårande söt liten dam de där..tack för ja fick gulla lite..nu ska jag nog klara resten av arbetsdagen oxå innan jag äntligen får gosa me mina egna... :)

    Ha en supertrevlig kväll o ta nåt glas åt mej oxå...

    Kraam

    SvaraRadera