tisdag 28 juni 2011

Ojoj

Nästan en vecka sedan senaste uppdateringen, sorry!
Mollie sov iaf gott hos sin farmor och vi började vår resa mot Ullared runt halvfyrasnåret på torsdagsmorgonen. Under dagen shoppades det en hel del och vi hade riktigt kul på tu man hand ;) Väl hemma rusade jag in i sovrummet och kikade på lilltjejen där hon sussade så gott. Mamma nattade henne hemma hos oss :) Sedan var det då midsommarafton, det bjöds på lunch hos svärmor och sedan var det grillning hos familjen Bark. Himla mysigt måste jag säga, det blev en hel del skratt under den kvällen ;)
På lördagen var vi bara hemma, på kvällen bjöd vi våra mammor + Liv, Mattis och Tony på grillat och cheesecake till efterrätt. Sköööönt att vara hemma men jag var extremt trött så kvällen blev TIDIG! På söndagskvällen var vi i Knuthöjden hos familjen Bratt och blev bjudna på grillad kyckling och en massa goda tillbehör. Väldigt trevligt även där såklart ;) Igår styrde jag och Mollie KIA:n mot Hidinge. Hälsade på några av mina arbetskamrater. Saknar dem MASSOR!!! Goare människor får man leta efter! Mollie fick presenter och jag fick ett fint halsband som Mia hade gjort :) Så ni ser...det har varit FULLT UPP för att uttrycka sig milt...

Jao...idag hälsade vi på på Kastanjen så Mollie fick leka med barnen, jag fick en massa kramar och bus jag med och fick umgås med fina arbetskamrater även där ;) Eftermiddagen spenderades i Kaffesumpen med mamma, Jessica, Engla och Emil. Mollie badade och stornjöt ;) Himla trevligt!!!

Så...det var den lilla uppdateringen det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar