torsdag 30 juni 2011

Altanhäng

Altanhäng är väl för underbart och härligt en fin sommarkväll?! Det enda som saknas här är bättre och finare möbler men det är väl egentligen inte det viktigaste?! Igår fick jag ett ryck och målade vår kabeltrumma som funkar som bord i ena delen av altanen. Ett litet sånt där extra bord så man inte behöver sitta vid det stora när man bara är två. Det blev ju fint, en aning trevligare än innan ;) Det inhandlades ju en del blommor på rean igår också så det är lite mysigare här ute nu. (Det nya äppelträdet planterades idag också). Jaja nog om det...just nu sitter jag här ute, spelar lite musik på datorn, tar mig en iskall cider och inväntar middagen som ligger på grillen ;) Kan nog inte bli bättre för tillfället... Hela dagen har spenderats ute och jag och Mollie tog minsann en promenad när mannen klippte gräset. Det var varmt kan jag lova!!! Men det gick!!! Nix nu är nog maten snart klardig... Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar