måndag 13 juni 2011

Feber...

Jag vet varför det surrade i mitt huvud i torsdags när jag skrev det senaste inlägget. Anledningen stavas FEBER! Jag är nu inne på dag 5! Helt jävla galet! Har en hosta som stundtals gör mig knäppare än vanligt. Oerhört glad över att Jimi varit ledig fre, lör och sön och inte börjar förens 5 idag! Jag har inte orkat så speciellt mkt, knappt vågat lyfta upp Mollie för att mitt huvud snurrat så... Imorse ringde jag iaf VC och var ner på läkarbesök. Undersökningen var över på 3 minuter. Det var inget att göra sa läkaren. Bara att fortsätta med alvedon tills det släpper. Jag blev så sur! Men men...jag ska allt orka med att baka det sista till dopet ändå!!! Det mesta är klart, bara lite små saker som ska handlas som kaffe och sånt därt. Prästen har fortfarande inte hört av sig så vi får väl se vad det blir med det. Har inte orkat tänka så mkt på det...Jaja så är det med det. Nu satsar jag på att piggna till så snart som möjligt, helst imorgon iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar