torsdag 9 juni 2011

Torsdag

En vecka sedan det kom ett vettigt inlägg....fullt upp har det varit! Jag hinner inte med! Ska försöka fatta mig kort. Vi har besökt släktens minsting lilla Imma Fidelie, helt underbart söt liten krabat, vi har följt med mamma till Örebro och då även handlat en del till dopet samt ny bilbarnstol till skruttan, jag är supernöjd än så länge och nu behöver vi inte byta mer, den ska kunna användas upp till 8 års ålder om man så önskar! Mollie har varit på sin första folkracetävling och hejat på sin kusin Petra! Superskoj! Det gav mig en massa flashbacks till min uppväxt när jag och pappa hängde där titt som tätt....... Mollie har badat en massa i sin minipool, Jimi och jag har myst ute på altanen i åskovädret, jag har besökt tandläkaren (hade svårt att sova en hel vecka innan men det gick bättre än vad jag hade väntat mig). Jag har även varit på en träff på familjeverkstan och det lyckas aaaaalltid bli himla sent på kvällen innan man kommer därifrån ;) En morgon blev jag väckt 06.15 av att Mollie lyckats dra ner en blomkruka i sin säng och som tur var lekte hon med krukan och inte med all jord som var i hennes säng! Morgonen därefter vaknade jag av att hon satt i sin säng och sa mamma, då smälte mitt hjärta och ilskan över den förstörda blomman var som bortblåst ;) Idag har jag jobbat...Mollie är hos Annelie och väntas inte hem riktigt än så jag ska strax passa på att vila mig lite... Vi har nog gjort en hel massa mer men jag kommer inte på det nu. Det snurrar nog mkt i mitt huvud som det är redan... har massor att stå i!

Vi höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar