onsdag 15 juni 2011

Onsdag

Febern har gett med sig, tack gode gud! Hostan är desto värre, iaf på nätterna. Men men, jag hankar mig framåt ändå ;) Igår kom iaf prästen på dopsamtal så det är kirrat, imorgon ska vi hämta nyckel till församlingshemmet och kolla in köket. Imorgon ska det även jobbas ett par timmar. Vi får väl se vad kroppen säger om det! Igår var vi på föräldragrupp, jättekul! Och vad alla har blivit stora, alla godingar! Och idag var det BVC besök för Mollie. Det gick ju bra, nu har hon passerat 7 kilosstrecket och lagt på sig ett par centimeter. Sedan träffade jag på en gammal vän på affären. Väldigt trevligt! Och himla kul att få se hennes lilla söta kula hihi! Mja...idag började karln vid 1tiden så då körde jag honom till jobbet och lämnade av Mollie hos sin farmor. Behövde ju baka lite bullar som jag tidigare nämnt och det är lite enklare när man är själv hemma. Men herregud vad skumt det är!!! Det är ingen Mollie runt hörnet, man hör inga händer som "dunkar" i golvet när hon kryper fram i ilfart. Det är helt enkelt väldigt tyst. Och det är konstigt! Men jag tror samtidigt att jag behövde lite tid för mig själv...ska strax lägga mig och ta en tupplur, hon ska inte hämtas än på någon timme och jag är dödstrött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar