tisdag 31 maj 2011

Tisdag

Denna dag har gått fort, vilket gillas!

Mollie och jag promenerade ner till VC, jag skulle till LAB. Efter en lååååång stund i väntrummet var det min tur. Jag var svårstucken som vanligt så jag kom därifrån med plåster på båda armarna. Sköterskorna "slogs" om Mollie och en av dem försvann iväg med henne en liten stund när hon skulle in till en läkare med lite papper. Inga protester där inte men sen är hon väldigt van med andra människor och mer eller mindre ständigt glad så ;) När vi skulle därifrån vinkade hon som en galning och hade säkert stannat längre och kikat mer på alla spännande saker ;) Hemma igen så packade vi ihop oss och åkte till Hammarn och umgicks med Jessica, Engla och Emil hela eftermiddagen :D Himla kul nu när Engla kan leka lite med Mollie. Tror att hon tycker att Engla är rolig...hon följde efter henne hela tiden...:) Efter att vi kom hem har vi myst massor tills det var dags för nattning :)

Imorgon är Jimi ledig *yeeey*, och runt lunch ska jag och Mollie åka till jobbet och fika en stund...
Hoppas även att jag blir uppringd på min telefontid imorgon också, det har ju liksom inte funkat så bra hittills...! Snacka om att jag har otur med VC och BVC...Ringde BVC imorse för att jag ännu inte fått nån kallelse för 8månaderskontroll (tänkte att jag kanske kunde styra tiden lite om jag ringde). Mollie var inte ens inbokad och hon blir 8 månader på söndag. Sköterskan jag har var inte ens där fören nästa vecka och den andra hade fullt upp så hon skulle lämna en lapp *gaah*...efter mycket tjat fick jag en tid bokad...när Mollie är ca 8,5 månad *grr*...

Soffhäng nu....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar