måndag 30 maj 2011

Måndag

Näst sista dagen på jobbet är gjord...det känns piss :(

I lördags var det tänkt att det skulle bli ett krogbesök med lite tjejkompisar, men vi ställde in det hela, eller flyttade fram det kan man säga :) Jag och Jimi kom istället fram till att vi skulle gå på dejt <3 Så vi packade in oss i bilen runt lunch och styrde mot Örebro. Först tog vi oss en runda på Marieberg, det enda som handlades var en pyjamas till Mollie. Sedan åkte vi till brorsan och lämnade av skruttan. Efter det blev det hålla-handen-mys på stan, restaurangbesök och sedan bio <3 Dejten var superbra och det pirrade i magen hela tiden hihi!

Igår hade jag äran att fira morsdag som mamma för första gången. Dagen var helt underbar! Vi firade såklart våra egna mammor också. Fram emot kvällen fick jag min present och blev så glad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen :) Sedan lagade Jimi en riktigt fin middag till oss + efterrätt. Jag kunde inte ha fått en bättre första morsdag, jag är helnöjd :)

Nu är det dessutom klart med vilka som kommer på Mollies dop. Sista dagen var igår men ett par stycken hörde av sig idag, helt okej! Nu börjar förberedelserna :D

Tjohej!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar