torsdag 2 juni 2011

Torsdag

Äntligen kväll!!!! Så känns det idag...har grejat och grejat hela dagen och ryggen värker...

Var till jobbet med Mollie igår och fikade, fick dessutom jättefina presenter och ögonen tårades...
Mollie stortrivdes!!!! Skulle hon börja nu skulle det inte vara några problem men hon får allt vara hemma ett tag till ;) Och kors i taket så ringde läkaren på min telefontid igår! Fick veta att jag kommer förmodligen få äta medicin resten av livet... Jag har sjukdomen Hypotyreos – underfunktion av sköldkörteln. Förmodligen så bröt den ut under graviditeten, väldigt skönt att de upptäckte den iaf. Har läst på lite mer nu och ja jag känner igen mig i vissa symptom iaf... när jag väl fryser så fryser jag hur mkt kläder jag än har på mig, kan vara väääldigt trött. Det kan tydligen vara svårt att bli gravid om man har den också. Inget som märktes av i mitt fall iaf!!! Och tar man bara sin medicin så blir man återställd så ja jag nämner det igen, SKÖNT att de upptäckte den! Symptomen kan lätt blandas ihop med annat... Först när jag läste en del blev jag ledsen orolig, ja ni vet, men nu känns det lugnt...jag får ju medicin och jag hoppas såklart på att jag blir att känna mig piggare! Det är liksom ett fel på ämnesomsättningen vilket resulterar i viktökning så förhoppningsvis ska viktnedgången med gå lättare nu, jag har ju kämpat på bra hittills iaf :) Yes yes...det är lite diffust och en del tankar nu men det blir bra :)


Idag har vi iaf promenerat en sväng, bakat en massa bullar till dopet, fått besök av Daisy en liten stund och sålt Briovagnen :) Fiiina pengar där ;)

Har funderingar på att öppna upp bloggen igen men vetofasen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar