onsdag 25 maj 2011

Onsdag

Ett besked gjorde mig glad idag, fan vad duktig jag är!!!

Det är typ lunch nu och jag och Mollie har redan hunnit med ett besök hos mormor. Hon blev så glad när hon fick träffa lilla skruttan en längre stund :) Tänk vilken go och glad tjej jag har, hon charmar alla nu, vinkar, skrattar och "pratar" med allt och alla :)

I helgen hanns det med en tripp till Karlskoga för att fördriva tiden när pappan i huset jobbade. Som alltid kunde jag inte låta bli att köpa lite nytt till Mollie och inte mamma heller ;) Hon har redan på tok för mkt kläder....Men det är roligt :D

Utöver jobb har det blivit en hel del promenader och familjemys. Och planer!!! :)
2 nätter i Stockholm city är bokade, tågbiljetter är bokade, kryssning är bokad! Så nu finns det lite att se fram emot. Kanske klämmer vi in en Ullaredstripp innan midsommar också. Jimi var lite småsugen på det.

Nix nu är det dags att fixa lunch! Vi höres!

1 kommentar: