söndag 24 april 2011

Påskdagen

Jag trodde att min och Mollies påsk skulle bli lite småtråkig eftersom Jimi jobbar hela helgen. Men ack så fel jag hade! Tiden har gått mycket fortare än vad den brukar och nu är det söndagkväll och karln väntas hem om ca 1,5 timme. Långfredagen bara rusade förbi och det berodde säkert på det angenäma besöket jag fick :) Tiina och Jennifer!!!! Jag fick till och med ett alldeles eget påskägg av Jennifer!!! Vi brudar hade en mysig eftermiddag tillsammans och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var verkligen så kul att träffa dem och få se deras fina gravidmagar :) Inte direkt varje dag vi ses :( Mollie fick också ett påskägg av Jonny och Annelie, det innehöll dock ett gäng färgglada nappar och våtservetter :) Och så fick hon en mjukistupp som kuckelikuar från Nadja! Själva påskafton spenderades hos svärmor. Vi åt god mat och umgicks hela dagen och kvällen lång. Ett par stycken av Jimis syskon var där så vi hade det riktigt trevligt även om han själv inte kunde närvara. Vi satt ute på altanen hela kvällen och Mattis lirade lite gitarr och vi andra stod för allsången ;) Himla skoj!!!! Imorgon sticker hela familjen + mamma till Örebro. Förhoppningsvis kommer vi hem med en ny grill som Jimi tittat ut, en solhatt till Mollie + en del annat som hon "behöver", lite saker till mig och mätta magar med tanke på vart/vad vi ska äta till kvällen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar