torsdag 21 april 2011

6 dagar

Så många dagar är jag ledig nu! Ska dock hoppa in och göra 3,5 timme på tisdag men det är ju överkomligt ;) Denna vecka har jag jobbat 4 dagar och det känns! Det är ju liksom ett PAR månader sedan det hände...2 öppningar på raken dessutom. Det enda bra med det är att man kommer hem tidigt och kan njuta av hela eftermiddagen i soooolen! Igår fick personalen på min avdelning en jättefin liten blomgrupp av 2 barn och deras föräldrar, sånt uppskattas verkligen, och i kortet stod det "Ni är bäst!". Sånt värmer något oerhört!!! Man känner sig verkligen BÄST då!!! Tack tack tack!!!

Jaja...min ledighet ska iaf bestå av en massa härliga promenader som vanligt och en massa mys med Mollie såklart! Pappan i familjen jobbar större del av tiden tyvärr :( Men på måndag åker iaf hela familjen till Örebro. Då blir det mongolisk buffé! Mamma fyller år så vi och brorsan med familj ska fira henne såklart! Bord är redan bokat :) Imorgon kommer Tiina och Jennifer på besök, det ska bli himla kul att få se deras gravidmagar!!!!

I veckan var jag förresten på föräldragrupp, utan Mollie eftersom BVC inte visste om hon fortfarande smittade. Men iaf var det mycket mycket trevligt!

Ojsan....dags att sluta...Mollie har som vanligt ålat iväg och "fastnat"....någon är otålig och trött! Vi höres :)

1 kommentar:

  1. det var supertrevligt att ses en sväng:)Hoppas d får en toppen vecka:)

    SvaraRadera