tisdag 26 april 2011

Lyckad gårdag

Mamma var nöjd när vi kom hem. Jag var nöjd när vi kom hem. Jimi var mycket nöjd när vi kom hem (iaf typ 2,5 timmar senare när han väl lyckats skruva ihop den nya grillen). Mollie var nöjd när hon kom hem. Hon sov sött iaf ;) Jimi fick som sagt sin grill så här ska grillas må ni tro!!! Invigning imorgon eftersom han jobbar till 21.00 ikväll och det finns inte en chans att jag väntar så länge på kvällsmat! Mollie fick sin solhatt och en massa fina kläder som hon förhoppningsvis snart växer i. Jag fick en massa kläder. Och jag fyndade på Ikea. Maten smakade ljuvligt och man ville smaka på allt men det går ju självklart inte för sig men det jag orkade med var riktigt riktigt gott! Albin och Linus var lite fega med maten till en början men sen vågade de smaka mer :) Mollie var i sitt esse på restaurangen och de som jobbade där kom och gullade med henne titt som tätt :)

Idag har det jobbats i 3,5 timme, alldeles lagom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar