torsdag 24 mars 2011

Torsdag

Det har varit en rolig dag på jobbet! Mina arbetskamrater är häääärliga ;)
Väl hemma möttes jag av en leende Mollie och en stressad sambo.
Mollie och jag fick oss iaf en liten mysstund innan jag la henne i sängen så hon fick böka runt. Efter 5 minuter sov hon. Aldrig några problem där inte. Inte än iaf :)
Jag har hunnit med att fixa lite med skruttans vagn nu, tagit bort mjukliften och gjort iordning helt enkelt. Det blir nog bra!

Just nu känner jag mig mest trött och irriterad, på vad vet jag inte! Men så är det ju ibland, inte alltid man kan förklara sånt utan det bara ÄR! Hoppas på att det blir lite bättre med lite mat i buken och en dusch tillsammans med karln! Imorgon är det öppning som gäller så ikväll blir det tidig sänggång för min del! Ser iaf fram emot att sluta tidigt och ha hela eftermiddagen tillsammans med min dotter <3

Verkar som om middagen är klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar