söndag 27 mars 2011

Söndag

Egentligen skulle vår helg börja nu eftersom Jimi haft jobbhelg och är ledig imorgon, men numera är det inte så då jag börjat jobba varje måndag och inte varannan. Men Mollie får iaf vara hemma med sin pappa imorgon och det är ju toppen!!!

Igår hade vi ingen lust att bara vara hemma så vi tog med oss mamma och stack till Örebro för lite shopping. Mollie fick sig en söt liten vårjacka och lite annat smått och gott och jag hittade ett par braller. Finfint! Vi avslutade dagen, som sig bör, hemma hos brorsan så de fick gosa lite med skruttan.

Idag har vi promenerat och slutdestinationen blev tillslut svärmor. Åshild kom idag så det var ju trevligt :) Och jag lyckades somna på Jimis axel under hans rast haha! Skönt och mysigt iofs ;)

Planer har smitts och vi får se vart de slutar, tror det kommer bli kanon ;)

Nu är vi iaf hemma, skruttan sover, jag kikar på Tre kronor och ska snart tända i kaminen och börja med middagen som jag tänker bjuda min karl på :)


3 kommentarer:

  1. Ja men vad kul då får vi försöka styra upp en dejt då:)yogan var mysig!tror det är bra för min förlossningsrädsla=)

    Såg du att jag vinkade på dig idag i bilen när du var ute med vagnen?=)hihi

    Fin bild!Kraam

    SvaraRadera
  2. Åh hooppas att det är vad jag tror ;) Puss

    SvaraRadera
  3. Underbar bild...=)
    Kraam

    SvaraRadera