tisdag 29 mars 2011

Härlig eftermiddag...

...det är just vad vi har haft idag! Visserligen hela dagen eftersom Jimi inte började jobba förens efter lunch ;) Men iaf klockan 1 befann vi oss hemma hos Jessica J och fikade med henne, Annsso, Sandra och Cissi med barn! Barnen lekte så fint med varandra på golvet! Så söta allihopa :) Mollie lyckades slå i huvudet när hon kravlade runt på golvet, det var första gången som hon gjort sig illa och blivit ledsen för det. Det lär ju knappast vara sista ;) I vilket fall som helst var det grymt kul och jag hoppas att vi kan göra om det!!! Efter det handlade vi lite och åkte förbi hos Jimis bror och hämtade en grej *iiiii*.

Mina älsklingar hade förövrigt haft en mycket bra dag tillsammans igår när jag jobbade. När jag kom hem luktade det nybakat bröd i hela huset ;) Familjeverkstan igår var lika trevligt som tidigare gånger :) Dock blev det seeeeent! Men men...

Nu ska jag pyssla med annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar