torsdag 10 mars 2011

Redan torsdag kväll!!!

Nyss var det ju måndag. Vad hände?! Det är ju inte klokt vad veckorna rusar iväg! Mollie fick minsann visst sina sprutor, en i vardera ben, samtidigt! Det gick hur bra som helst, mycket bättre än sist :) Skruttan vägde iaf i tisdags 5680 gram och var 64 cm lång :) Så hon hade gått upp nästan 500gram på en månad :) Hon hade inga känningar av sprutorna under dagen, inget vi kunde märka iaf, allt var som vanligt. Under natten sedan så var det bök mer eller mindre hela tiden :( Och hon var ganska så varm så säkerligen var det feber, men det var över till morgonen och allt var som vanligt igen :)

Igår var hela familjen ledig och det enda som jag då hade planerat förutom att bara mysa med familjen var en promenad med Johanna och Noah. Under den fick jag sms om att vår nya (!!!) dator var färdigservad så Jimi ville ju såklart att vi skulle åka till Örebro och hämta den. Så det blev en lite hastig och lustig färd dit. Bråttom var det eftersom vi kom iväg vid 1 och klockan 6 skulle jag befinna mig på Familjeverkstan. Iaf så hade de bytt hårddisk och gjort lite annat med datorn så nu hoppas vi att allt ska vara OK. Sedan hann vi med en något försenad lunch på Ikea och även lite mathandling innan vi skyndade hem. I Lillån fick jag samtal om att Familjeverkstan var inställd. Typiskt när vi stressat så i onödan!!! Men men det var skönt att komma hem tidigt och mysa i soffan med mina bästa :D

Idag har jag jobbat och samma sak blir det imorgon! Mollie verkar vara på bättringsvägen med förkylningen och så även resten av familjen :) Nu ska jag vila en stund, har lovat Jimi, så jag orkar vara vaken när han slutar jobbet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar