onsdag 30 mars 2011

Dagen som gick fort

Vi har inte gjort något jättespeciellt men ändå rusade tiden iväg... 
Promenad med mamma och ett besök hos Mollies faster Susanne, det är typ det vi har gjort idag.
Självklart gick tiden fort för att jag var ledig, vad annars ;)
Jimi är med sitt jobb i Örebro och har köpt med en överraskning till skruttan, spännande!
Förresten så hände det en kul (?!) grej imorse... Jag hörde att Mollie hade vaknat, kikade på henne och hon bökade runt som vanligt. Några minuter senare kikade jag igen och möttes av en NAKENFIS med rumpan i vädret och ett brett tandlöst leende på läpparna! Hon hade alltså krupit ur både pyjamas och blöja! Det roliga med det hela var att pyjamasen fortfarande var stängd med dragkedjan så hon hade krånglar sig ur genom halsen och fort hade det gått! Nog för att hon brukar kunna krypa ur benen och så men detta har då aldrig hänt förut! Jag var tvungen att väcka Jimi så även han fick beskåda vår lilla tjej som låg där tvärs över sin säng och var tvärnöjd ;)

Jahapp jahapp...snart vankas en lugn och mysig kväll bara karln kommer hem. Imorgon och på fredag är det återigen dags för jobb :)

Vi höres helt enkelt!

1 kommentar:

  1. Blivande akrobat:)?hihi va snuttigt!

    Men då får du satsa på att gå på mässan nästa år tycker jag!väldigt värt:)Kram

    SvaraRadera