måndag 4 april 2011

Snabbis

Tänkte försöka hinna med ett inlägg lite snabbt sådär...
Återigen ny vecka...Jobbat har jag gjort...var där redan 06.15 imorse *hua* Och i skrivande stund (20.28) har jag ännu inte slumrat till ens i 5 minuter sen dess att jag kom hem strax efter lunch! Otroligt men sant! Dagen gick i ett ;) Jag kom hem till en Mollie som skrattade åt allt, vet inte vad som flög i henne men härligt var det. Familjen tog sig en promenad, skönt!!! Väl hemma fixade vi med lite skojiga saker *L* Sedan kom mamma och hon och jag åkte ner till Syster Yster faktiskt. De har ju 50% på allt denna vecka. Utbudet är inte det största och bästa kanske men mamma köpte iaf en lära-gå-vagn till Mollie i 6månaders (imorgon) present. Kanske lite tidigt men lika bra att passa på :) När vi kom hem hade Jimi fixat middag åt oss :) Kycklingwok *namnam*.

Helgen har varit helt underbar! På fredagen njöt vi av lite god mat, soffmys och viiiiiin! Inte helt dumt ;) På lördagen gick vi upp SENT och sedan kom brorsan med familj på besök, samt mamma och en av mina mostrar. Mycket mycket trevligt! Mollie fick jättefina kläder från Polarn o Pyret av brorsan :) Senare hann vi med ett besök hos svärmor och sen blev det god mat och soffmys även denna kväll ;) Söndagen spenderades enbart hemma. Mollie var småkrasslig och inte alls på humör :( Så vi unnade oss en riktig hemmadag i det trista vädret! Vi tittade på DET och mumsade faktiskt på hemgjord pannacotta med goda bär :) Gårdagen var värd massor!

Ledigt i 2 dagar nu och de är typ redan fullbokade...tror jag ;)

Jaja...nog för idag...:)

1 kommentar:

  1. Känner igen det där! När man är ledig har man som mest saker att göra :)

    SvaraRadera